I'm such a lady

Sitter just nu hemma själv,, har haft lite frossa ida med chips, choklad, juice och L word... sett färdigt alla säsongen,, finally .. men den får ju bara inte sluta på detta sättet,,
frun säger att de kommer komma en till,,, så de får vi hoppas på..

L word är btw en lesbisk serie.. man blir fängslad så fort man "lär känna" alla såklart

jag satt och tänkte förut på hur mina vänninor som ja hade tjejkväll med i helgen .. hur de togs upp homofobi..

jag bor ju med en lesbisk tjej,, och vi har pratat om det häromdagen jag och hon.. och en lesbisk tjej kan nog inte hitta en straight tjej som e så GAYPRIDE som jag.

Jag tycker personligen de är så häftigt med gaymänniskor!
De har hittat sigsjälva som vissa människor aldrig gör..

T ex Bert, 65 år sitter hemma i sin fina villa med sin underbara fru och drömmer om att få sätta på en snubbe i röven,, och antingen har en affär.. ( men de kan han ju inte för då lever han ut fantasierna)
utan det han gör är att han kanske börjar supa eller nånting som är destruktivt beteende mot honom eller frun bara för att han inte kan utrycka sig pga just homofobi,, och att han blir påfrestad av samhället och vissa lagar i vissa länder tillome
...

bläää

korfattat så tycker jag att Bert ska få vara vem han vill vara, klä sig hur han vill, för de e ju en del av vad just Sverige står för!!.. Ett fritt land.

hur som helst för att återkomma till tjejkvällen så visste inte en vännina till mig att ja bodde med en lesbisk tjej och hon ryggade tillbaka när ja sa de,, och ja tog upp det på diskution direkt.,,,
ja frågade om hon var homofob... och hon svarade att hon tycker att de e okej, men bara att inte dom skulle tända på henne..

detta förstår ja inte heller hur folk kan ha en åsikt eller änns kommit på den tanken..
tänker man så om de vänner man har som har motsatt kön också så kan man ju inte ha kompisar över huvudtaget för då går man runt och tror att alla tänder på en.. :S

ja skulle iaf bli jätte okoncentrerad om alla mina vänner var tända på mig :S,. men ett sånt överlägsettanke sätt har inte jag,, och ja hoppas du som läser inte heller har de.. och om du har de så droppa det ego!

en till punkt till detta är också,,, HALLÅ Gays har sin eget "fetisch" som dom tänder på hos folk

Exempel: -
Lisa, Straight, Tänder på Breda axlar och fina ögon på killar
Mikael, Straight, Tänder på Fina rumpor och långt brunt hår på tjejer
Bella, Lesbisk, Tänder på Fina ben och Blont hår på tjejer
Kalle, Bög, Tänder på Fina rumpor såklart hehe och ett fint leénde på killar


de ja vill komma fram till är ner med garden för gays.. bara för att dom tänder på samma kön som du har så behöver dom inte tända på dig.. precis som du inte tänder på alla du ser..


(detta kanske kommer självklart för vissa,, men det är JÄVLIGT oklart för vissa andra kan ja tala om...


FÖR ATT ALLA ÄR OLIKA!)

sen vill ja också uppmärksamma att
man blir inte kär i ett kön, utan en personlighet som tilltalar en.

detta skrev bl a till min kära fru som ja har ett icke sexuellt förhållande med.
För det krossar mig att folk väljer att inte andas samma luft som dig eller som skulle välja att bortse dig som den underbara person du är ,, bara för att du gillar tuttar och fitta!

Jag älskar dig!


___________________________


jag vet fortfarande inte hur fan ja ska göra med denna mr M,,
ja känner mig så himla trygg nu så ja vill inte beblanda mig med nån känns de som.
varenda gång han pratar med mig så saknar han mig och vill att ja ska vara där..

aah de e väl rart men de kväver mig..


pga ekonomin nu så har ja inga naglar heller.. hehe säkert derför ja brassar på i bloggen nu.


har fyllt kylen med fru nu :)

vill ta ett lån så man kan köpa soffa, tv och grejer hem fan..

vill gadda mig

vill pierca mig
..

orkar inte sitta här nu även fast ja e sleepless.

______________________________________________________________________


Älskar alla er som tar er tiden och läser min blogg.
_________________________________________________________



I pitch with a grenade
Swing away if youre
Feeling brave

Theres so much power
In my name

If you pop off in your seat
Steady
Im gonna do the wave

Im such a lady
You dont have to be
So afraid



Kommentarer
Postat av: Elin

Det blir inte mer rätt än så. Förstår inte folk som tror att homosexuella människor skulle vara annorlundare än straighta människor. Jag själv har inte homosexuell i min närhet(som jag vet iaf), men respekterar dom verkligen. Vissa är nog bara väldigt fyrkantiga och trångsynta... / Elin

2010-03-03 @ 08:38:31
URL: http://exklusivaelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Du e såååå smart o varm o goo kommer från mej.. :)

Kram min ängel o ge din "fru" en kram oxå.

2010-03-03 @ 08:58:28
Postat av: Hany

Detta gillar ja skarpt!

2010-03-24 @ 00:05:28
URL: http://liivefornow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0