Lil Mama's turning you on!

Igår kväll fick ja ett trevlig efterväntat samtal från ett ex.. trodde han satt inne eller nåt men vi pratade massa mys så ja hoppas vi ses snart för ja saknar honom och de gjorde ja klart för honom.
____________________


Jahap.. då satt man här hemma själv igen utan fru och funtar på vad kvällen har att erbjuda

Har en dejt som ja tänkt avboka med mr M,
Har mitt ex som man kanske ska hänga med ikväll,
Har Miss D att hänga med om nåt roligt dyker upp,
Har Miss J att vara med och vara hemma med hennes son eller gå på konsert,
Har säkert massa annat mysigt ja kan hitta på men ja vet inte vad ja pallar eller vad ja har råd med..

Är svinsugen på att träna med farbror men han skulle kanske iväg på kryssning så vill inte ringa och fucka på hans schema.



Jobba imorn på gårn ska bli skönt, hänga med lite sköna kids och spela biljard och pingis :)

_________________________________


Jag kan inte få dig ur mina tankar.. ja kan nästan säga att din charm alltid kommer existera i mitt hjärta.
Även fast
du är ett äckligt horigt svin som borde brännas på bål.

__________________________________


 
Så jälla skönt att ha börjat träna igen da! bara längtar varje dag för ett nytt pass!

________________________________


Nu ska ja väl hoppa in i duschen och börja GET READY.

_______________________________



.Feel a rush.
Miss Natty Baby






Does my sexiness upset you
?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0