I bruise easily.

sitter och lyssnar på deppmusik hemma nu,, känns riktigt jobbigt att ha träffat en ordentlig karl nu..
det känns overkligt så ja blir deprimerad för vilket spel han kan köra med mig,,

är så less på att bli sårad.. gång på gång..
för ja gör lixom inte saker som gör så ja förtjänar sån smärta..gång på gång..

jag har alltid velat hitta min "soulmate" .. nån ja kan växa med, lära sig utav, resa med och utvecklas helt enkelt med tillsammans.

har alltid velat träffa nån som faktiskt bara tycker om mig för att jag är jag,, de låter så jävla bögigt kanske men de e från hjärtat och har alltid varit så.

jag är ingen ensamvarg. är sjukligt sällskapssjuk,, kan va skönt att va själv ibland men men ja har börjat trivas med mitt liv tillsammans med / tack vare min fru.
Du är min värld och får aldrig försvinna!


________________


var på middag hos mr 30 igår, det var jätte mysigt!
han hade tänt ljus i hela lägenheten och det blev midda och äppelpajen skippade vi, den vart ja dit bjuden att äta idag faktiskt. :),,

sen slog vi på typ 20 filmer och kollade på småsnuttar på alla innan vi insåg att det faktiskt var försent att se film och att vi hellre faktiskt pratar med varandra än att se på film höhö

så vi låg och myste tills det blev ljust ute så det blev ungefär 1 h sömn inatt/imorse.


han e sååå bra! han e för bra fan.
han e läskigt bra så man inte tror att de e sant.
ja vill inte att han ska förändras på något sätt!
han gillar mig verkligen!,, eller det säger han iaf och han är bland det vackraste ja vet!
hatar att ja har mitt bagage som då i sin tur gör mig rädd för att öppna upp mig in i nya relationer!


FUCK ER ALLA ÄCKLIGA HORUNGAR SOM FÅR MIG ATT TVIVLA PÅ HÄRLIGA PIRR I MAGEN OCH PÅ SOULMATES!


____________________________________________________________


Anyone who can touch you
Can hurt you or heal you
Anyone who can reach you
Can love you or leave you

I bruise easily
So be gentle when you handle me
There's a mark you leave.

---<--@

______________________________________________________________


I'm looking for a place
I'm searching for a face
Cause nothing's going right and
Everythings a mess
And no one likes to be alone
Isn't anyone trying to find me?
Won't somebody come take me home
It's a damn cold night
Trying to figure out this life
Won't you, take me by the hand, take me somewhere new
I don't know who you are but I, I'm with you
I'm with you




fick sms av Mr 30 nu och han undrade om jag skulle komma över på äppelpaj... 
KLART JA SKA :)


pusspuss darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0