I want you to want me

Hello hello!

Har fått heltid på worket nu så de e nice :D

Mycket rullar på bra.. men jag saknar Mr B.

Sliter snart ut mitt hår för ja blir så förvirrad, besviken och ledsen på karljäveln!

de e ju alltid jobbigast när man sitter hemma ensam med sina tankar.

Vill ju så jävla gärna sätta mig på ett tåg och hoppa in i hans varma famn,, men problemet är att ja vet ju inte hur hans famn känns....

det är deeeetttt som ärrrr profuckingblemet

Jag har inte träffat honom och endå gillar ja honom som in i tusan.

Jag e weird.
_______________________________________________________

Var med tjejerna på erotikmässan ida,,
tänkte massor på honom där och hur kul vi hade haft det där med hans snuskiga hjärna.

träffade lite gamla ansikten och blev indragen i ett tabledance rum av en manlig strippa som satt i mitt knä och snackade om mcdonalds, var av vi rundar av och ja går ut och torkar mig runt munnen vilket tydligen scorade honom 2 kunder ;) haha

Införskaffade mig ED HARDY rökelser och en ny lover ;)

Erotikmässor e bra med andra ord haha
_______________________


Nu ska ja skaffa mig löshår och en smiley..

sen e ja glad och nöjd,, sen blire nudlar och donken resten av månaden höhö
__________________________________________

Vill kunna klämma,
Vill kunna lukta,
Vill kunna smeka,
Vill kunna pussa,
Vill kunna kyssa,
Vill kunna känna.. Dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0