Jag duger precis som jag är. Jag är mitt egna lilla perfekta jag!

Hej hopp gummi snopp!


Har inte skrivit nåt på evigheter fan,, har funnits de rastlösa kvällar som ja kanske verkligen har behövt skriva men inte gjort endå.. haha Lathet på högsta nivå när man jobbar som en töönt!

Har efter en månad på donken fått 124 timmar i månaden! :D helt otroligt,, och de va tur som fan att ja slutade på alla andra jobben för ja hade ju aldrig klarat av allt annars!

Älskar mitt nya jobb och personalen, har skaffat mig vänner för livet därifrån!

Jag hjärtar er mina älsklingar!

______________


Jag mår bra för tillfället på alla håll och kanter, planerna ser ut som så att ja ska åka till gbg i slutet på denna månaden och spendera den med Mr B.
Honom hoppas jag verkligen på.

Mycket upp och ner gång men "den man älskar agar man" som dom säger :P


______________________


Jag känner bara hur allt får en bättre rundgång nu när man arbetar på ett ordentligt jobb och tjänar pengar, då får man mer hopp om framtiden och mer att leva ut.

_______________________


Jag hatar min lägenhet men får trivas tills nåt bättre kommer i min väg.

_____________

Jag hade syster och kim och donna på besök över helgen framtills igår,
det var störtmysigt och skönt att komma lite närmare kim än vad man har varit :)
Hon e ju trots allt min systerdotter :)

________________


Nu när ja sitter här så kommer ja inte på så mkt att skriva för jag har det bra just nu och inget ja behöver ventilera om.

Det som ska införskaffas hem är

Platttv
Löshår
Smink
Kläder
Goosejacka
Sängkläder :)

_______________




Things will get better in time..// Bejbibrowniepinksugarcherryloverpie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0