JAG HATAR DIG DIN VACKRA IDIOT!

Jag vet inte vad ja ska säga,

Känner mig inte rätt behandlad.

Vet inte vad du känner helt och hållet för allt kan bara vara påhittat,, precis så som många andra..

Verför låtsas man tycka och tänka saker.. Sååånn slöseri på tid asso.

Känns inte som om ja e prioriterad för ofta och speciellt när du säger att du ska komma eller säger att vi ska snacka så blir de inte av..

assooo usch,, allt cyklar runt i huvudet

Och att en magkänsla jämt säger mig att du ljuger om saker eller överdriver eller att om ja åker till dig så kommer nåt plötsligt dykt upp så du inte kan komma och hämta mig..

Du drar dig undan som en snigel i ett skal och de gör mig galen.

Det gör mig galen att ja e så cpfuntad i huvvet så ja kan falla för all skit.

ja e verkligen cpfuntad i huvudet,, riktigt fucktard som går på ditt skit jämt.

Hade du verkligen tyckt om mig så hade du dykt upp under dessa 2 månader.

,,Som du även sakt att du ska göra
 men som ja nuförtiden bara fnyser bort
 för innerst inne så vet ja att - DU SNACKAR SKIT -

YOU ARE FULL OF SHIT MAN AND I'M SICK AND TIRED.
Sick and tired of hoping for something that never shows.


Handlingar säger mer än ord
_______________________________

Skönt å skriva av sig. Bloggen lyssnar alltid :)

____________________________





rEBELLE fLEUR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0