TA MIG TILL KÄRLEKEN

Har jag mycket att vara ledsen över ?
Jag vet inte

Familjen åker bort över jul och nyår,

Mormor och morfar också

Pappa, hur mycket jag än ville så hade jag aldrig firat jul med den fittan!

Har mina mostrar att fira med men de har ja ingen större lust
med eftersom kontakten mellan mig och dom har aldrig varit relativt stor.

Kan åka upp till norrland men de känns pengarmässigt ,, väldigt hårt..

Får ut en skit lön nu i jämnförelse med vad ja hoppats på.

Och den där Mr B får magen att vridas på både ett negativt och positivt sätt.

Karln jag dejtade tidigare har hittat tillbaka till sitt ex.
På nåt sätt så känns de skönt att veta det endå..

_________________________________________________________________________

Helt allmänt känner mig arg, äcklig, ledsen, på bristningsgränsen till tårar, irriterad, övergiven och som ett offer..

Jag ska bara dra täcket över huvudet nu och hoppas att vakna upp mycket gladare.


____________________________________________________________________








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0