Det var inte igår!

Heeeeeeeeej bloggen! ja har inte skrivit på haha - aas länge -

Har blivit uppmanad att skriva men har inte orkat.. nu har ja nästan lite ångest!
haha såå himla mkt som har hänt vet inte vart ja ska börja.

Alltifrån att Mr.J är och förblir en idiot, psykopat, otroget svin och allt elakt man kan säga om nån eller nåt!

__________________

Har ju flyttat upp till norrland sen februari.
Mår väldigt bra av det faktiskt.
Ibland har de varit lite tungt men de har alltid löst sig.

Har fått reda på att ja har adhd och bipolär sjukdom.. så ska börja gå till vuxen psyk snart och ta tag i det.

Mina drömmar i livet ser ut som sånna att ja vill kunna betala räkningar själv, hålla reda på viktiga dagar oså, rutiner och struktur vill ja kunna hålla, skaffa min franska bulldog och även kunna se efter den ordentligt, egen lägenhet, kunna vara lugn och avslappnad en längre stund.. det är de viktigaste..

Hade nydligen en liten fling Mr.D och det va ju svinmysigt men sen dog de lika fort.
Men de känns ju svinskönt nu när man e ensam faktiskt. Mer tankar och energi går åt mig mig bara mig.
Och de e ju just de ja behöver. Energi.

Ena dagen är upp och andra är ner.
Är sjukskriven sen den 14 april i år och de har verkligen gett mig mer av en chans att se efter mitt betende alltjämt och även alla tankar oså får ja även chans att grubbla över..

Kärlek blir mindre och mindre betydelsefullt i mitt liv.. alltså kärlek till en partner.

Känns så skönt att ha min familj här uppe. Dom ställer upp för mig i vått och torrt. Visst de gör väl dom i sthlm också men absolut inte på samma sätt.

Har börjat sminka nu, väldigt mkt tid och energi lägger ja ner på de just för att ja kan koppla bort tankar och omvärlden för en stund. d ee så himla skönt. Sminkning för mig är som tavlor för andra . Min kreativitet kommer fram där.. plus att de e skönt att få lite "propps" för de man gör.

Pratade me mamma häromdagen ang. "min adhd" ( är inte utredd än så vill inte ta ut nåt i förskott).
Hon hade läst nån tidning med Linda rosing och de handlade om hennes dysfuktionella liv med skönhetskomlex och alla hennes även dysfunk. förhållanden, och hon gjorde en liknelse med mig i henne.
Jag har stora läppar visst. men jag ser nåt som andra inte ser, som ja vill schystera. Och alla förhållanden ja har är ju katastofala men ja kan inte se mitt fel i allt.
Men hon de hon sa va att även Linda hade adhd. vilket hon då hade kopplat ihop oss. Varken hon eller ja hade nåt speciell slutpunkt me alltihopa men de som känns skönt för mig är att min mamma tänker på mig och försöker förstå mig och mina bekymmer. Och att man kan se sånna dysfuktionella saker med mig för att även kunna ta upp med mig är fantastiskt och skönt.

Detta får räcka för ikväll.

PUSSKRAMOCHNYPISTJÄRTEN.
nu är ja förhoppningsvis tillbaka i gamet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0