inget skriveri på ett jäävla bra tag

Har lixom inte alls tänkt på att skriva av mig.
Bor söder om sthlm nu, fick lght från ingenstans.

liten och dyr men mitt i stan och bekvämt som fan igentligen :D

Har en sambo nu som har lugnat mig på alla sätt o vis och stärkt mig och fortsätter att göra det.

Mitt liv är det livet jag längtat efter och alltid velat ha!

Mycket upp och ner och bekräftelsebehov som har varit grövre än ja trodde, som ja tack o lov har kommit ur med hjälp av medicin som minskar mina tankar från 180 km/h till typ 30 haha.
och impulsiviteten som har varit livsfarlig för mig ofta.

Jag är glad och nöjd och hoppas jag ser till att ja ska börja skriva av mig här då de e så skönt o röja lite i den stökiga hjärnan ibland haha.

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0